Bende baby me kullanıyorum biberon fırcasıyla gayet güzel temizliyor. 2 yaşında oğlum bu arada. Yeni bebek için sterilizatör alsam mı diye düşünüyorum kullanan var mı acaba faydalı mıdır gereksiz bisey almak istemiyorum onceki cocuklarımdan kullanılmayan seylerle dolu ev cünkü