Ben kullanıyordum. Beni mahvetti inanır mısın hem bağırsaklarımı hem midemi. Kusuyordum, bir yandan isal. Afedersin ama bir yandan simsiyah dışkı. Bana yaramadı. Sonra ben bu ilacı bır daha içmem dedim. İçmedim bıraktım. Doktoruma söyledim bu ilaca katlanamıyorum hamilelikten ziyade ilaç beni mahvetti dedim. O da Allah razı olsun aynı değerde farklı bir ilaç yazdı şimdi onda bir sıkıntım yok. Canım yaramıyosa kullanma. Yan etkısı çok fazla ise bırak değişsin doktor. Kendını ıhmal etme