Kızlar bebek arabamızı bir kaç ay önce aldık ama nedense şimdi içime sinmiyor kendimi rahatlatmak istiyorum nihayetinde araba ama bilemiyorum lütfen bana birşey söyleyin 😏 Şimdi ben gurbetteyim ailem yanımda değil eşim olmadan tek başıma bir yere giden insan da değilim kayınvalideme gidiyorum bir tek haftada bir gün oda kayınpederim gelip arabayla alıyor. Bu yüzden açıkcası arabaya çok para vermek istemedim civilden 4 baby domino travel bu bebek arabasını aldık fiyatı da 800₺ olunca kaçırmak istemedim açıkcası. Bu arabayı alırken ebebekte babyplusun canyon modelini de çok beğenmiştim ama krem rengi kalmıştı sadece bende siyah istiyordum ve arada 200₺ fark vardı o paraya başka ihtiyaçlarını alırız mantıgıyla bunu tercih ettik😏 Şimdi de bu aralar kafayı taktım açıkcası kötü mü ettik almakla diye bi pişmanlık var içimde 🙄😩https://imgyukle.com/i/I2qWjS
https://imgyukle.com/i/I2qUVG