Dün Bi post açmştm hamilemiyim die dün ben evde test yptm direk kop koyu iki çizgi çıktı dün saglık ocağına gittim hemşireye söyldm söyledigi şey regln yakındır belki ondan iki çizgi çıkmıtstr dedi şaşırdım ama benim 6 günüm geçti öyle yptm bugünde kan verdim sonucu almadım daha ama içime baya kurt düştü sevnmdm bile böyle olma ihtimali var, mı yada kimyasal dış gebelik falan