Merhaba kızlar ben lohusa takımı yerine 2 tane önden düğmeli pijama gecelik ve polar sabahlık almıştım. Peluş eşofman takımları var ya onlara bayılıyordum 2 tane sipariş ettim az önce geldi biri kırmızı ve aşırı tüy döküyor ayrıca bi kaç yeri de sökük !! 😡 şimdi iade et vs bir sürü iş acaba yıkandığında dökülmesi geçer mi ? Çok sinir oldum ya keşke sipariş vermeseydim 😔