Merhaba sevgili anneler
Çarşamba günü şükürler olsun oğlumla kavuştuk. Bir konunun hiç aklıma gelmedik şekilde önemli olduğunu gördüm doğumdan sonra. Benim minnoş çok hareketli özellikle elleri kolları hiç durmuyor. eldiveni 1 dk durdurmuyor, çıkarıp atıyor sürekli. Kendiliğinden eldivenli olan zıbınlar tulumlar hayat kurtardı. Böyle olcanı bilseydim hepsini onlardan alırdım çok rahat oluyor. Kıyafetlerini henüz almamış olanların kesinlikle bu şekilde almasını öneriyorum 🐥