NilaydilDayolu Arkadaşlar 17-18 haftalar arasın da ayrıntılı ultrasona giren var mı.? sizler kaçıncı hafta da girdiniz..?
cennetinsusu NilaydilDayolu 22+1 de girdim canım. Benim gittiğim yer 20 ila 22 hafta arası yapıyordu. Ama 20 ila 24 diye biliyorum normali
Skdag Ben de bu ayin 30 unda gireceğim.Son adet tarihine gore 19+3 oluyor tarihim ama dr.umun demesine göre bebek 1 hafta ileriden gidiyormuş yani 20+3 oluyor.Uygundur,girebilirsin dedi kendi dr um.