LETHE ben de 5+5 haftalık hamıleyım 9 gündür ara ara kahverengi lekelenme oldu 4+4 ken keseyi gördüm kese yanında az kanama alanı var dedi doktor progestan ve duphaston kullanıyorum ve hep yatıyorum cok şükür dün akşamdan beri gelmiyor leke doktorum kanama alanını dısarıya atıyordur ondan dolayı leke gelmiştir dedi ama her zaman aynı sebeb olmuyor doktora gidin eger gitmediyseniz mutlaka düşük önleyici verir ve dinlenme önerir