Rmysa23 Aslina geçmiş olsun kuzum dualarım seninle, inşallah acına iyi gelicek bi müjde alırsın Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🌸🌷
sehrengiz_8 Aslina Necmettin erbakan Meram tıp fakültesi hastenesi eğer sizde Konya’da iseniz mesaj gönderirler
Alyasu92 ZorYollardanAsipGelenim ZorYollardanAsipGelenim canım duyarlı bir doktor olsa şüphelenmekten ziyade senin hastanelerin genetik bölümü var oraya yönlendirirdi direk ora da eşine ve sana da test yapılıyor herşeye bakılıyor o süreçte tedavini görüyorsun bende ilk kaybımda doktor aynı şeyi söyledi ve arkasına düşmeyince doktorumu değiştirdim ve çok daha ilgili bir doktora gittim ikinci gebelikte önlem amaçlı coraspirin kullandım fakat o da yeterli olmadı 2. Düşüğüm olunca beni direk genetiğe yönlendirdi orada kan pıhtılaşması çıktı şimdi gebeyim ve iğne vuruyorum her gün yani sen ihmal etme derim