Aslina doktor hemen deneyebilirsiniz dedi canım ama benim arada ağrılarım oluyordu bide buradan çok okudum 3 ay bekleyin diye o yüzden bekledim 3 ay geçince doktora gittim Hersey yolunda yumurtan var sağ tarafta çok sağlıklı deneyin gebelik dedi. Bende ovülasyon takibi yaptım o ay tuttu şükürler olsun🙏🏻