Aslina benimde bir kızım var sağlıcakla doğdu ikinciye hamile kaldım düşukle sonuçlandı patalojiye falan gitti Bi sebep bulamadılar kan uyuşmazlığı yüzünden olabilir dedi doktorum çok yazı okudum kan uyuazligi olan bissuru insan düşük yapmış belki tesadüftür belkide sebep. Şimdi tekrar hamileyim yine düşük tehlikem vardı ama şükürler olsun atlattım 🙏🏻 doktorunda antikor üretiyor vücudunuz demesi bu yüzden. Farklı kanı algılayınca vücut yok etmeye çalışıyor