Merhaba hanımlar . Normalde kontrollerime Çam ve Sakuraya gidiyorum ama randevu alamadığım için ve kontrol zamanım geldiği için Doktor ( Hakan Kılınç ) randevu aldım kendisi başhekim 2 kere gitmiştim ilk zamanlar güzel ilgilendi gibi memnun kalan var mı gerçekten ? ☺️