Arkadaşlar doktor decavit verdi ama kramplar olduğu için de magnezyum verdi decavitin icinde de magnezyum var bir de prilam kullanıyorum hepsi vitamin ama cok mu ağır oluyor? Bebege zarari olur mu? Olsa doktor vermezdi diye düşünüp içiyorum ama. 29+5′im