Melisahinn benim 2. Gebeliğimde öyleydi. Doktor bana 1 hafta sonra gel demişti ama bi açıklama yapmadı. Sadece kese bebeğe göre küçük demişti. Ben internetten araştırmıştım iki sonucu vardı. Ya eşitlenecekti ya da bebeğin kalbi duracaktı. Ben maalesef kötü olanı yaşadım. İnşallah sizin eşitlenir. Sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza.