Şimdi hastaneden geldim arkadaşlar 16 eylül son adet tarihim 19 Ekim’de idrar ve kan testim pozitif çıkmıştı iki hafta geçti ultrosona girdim doktor çok minik bir şey görüyorum ama pek anlasilmiyor deyip kan tahlili istedi bugün sonucumu almaya gittim beta hcg 666 haftaya tekrar gel ultrosanda tekrar bakicam gerkirse kan tahlili yaparız dedi.. çok korkuyorum haftaya kötü bir şey duymaktan :(