1hamis1bebis Merhaba güzel anneler 20. Haftamdayım sağlık ocağı aradı aşı olmam gerekiyormuş ama perşembe günü de detaylı ultrasonum var ondan önce mi sonra mı yaptırsam diye kararsız kaldım ne dersiniz 😔
Mom092 1hamis1bebis ben tetanozu oldugum gun detayliya girdim👍🏻 Olcumleride gayet guzel yapılmıştı burda hareketleri azaliyo flan dediler aşıdan sonra ama oyle bsey olmadi aksine daha hareketliydi minnakim☺️
Smyy34 1hamis1bebis ondan önce yap belki kan idrar tahlili yaparsa sonuçlarını alıp öle kadın doğuma gidersin ☺️ ben hep öyle yapardim
Bgs 1hamis1bebis benide dün aradılar çarşamba günü için ama çarşamba detaylı ultrasonum var dedim ultrasondan çıkınca veya perşembe ya da cuma gelin dedi
juliet2021 Bende detaylı ultrasondan 4 gün önce tetanoz aşısı oldum doktorum yaptır demişti. Biraz ağrı yapıyor kolda bilgin olsun
gamzetahsin 1hamis1bebis bana doktorum detaylidan sonraa yap demisti sknti olmaz istersen sonra yapabilirsin😊
Nazzeda 1hamis1bebis Ben dün oldum aşıyı perşembe günü detaylı için hastaneye gideceğim inşallah. Bu arada aşı olduktan sonra kolunuzu ne kadar az kullanırsanız o kadar az ağrı yapıyor bende ağrı yok denecek kadar az oldu çok şükür 🌸🥰
1hamis1bebis Cevaplara cok tesekkurler saglik ocagindaki hemsire cuma gunu gel o zaman dedi.. Bakalim persembe hayirlisi ile detayli ultrasonumuz var 🙏🙏
6217 1hamis1bebis canım ultrasonu beklme yaptır zaten iğne biraz kolun ağrıyo geçiyor ama bi an önce yaptırmaya bak sen 2.yi de bi ay kadar sonra yapılıyor zaten 3. De doğumdn 6 ay sonra yaptırman lazım bende 2. Yi yaptırdım geçen ay