Kasimannesi38 Haftaya pazartesi ye doktorum gün verdi sezeryan için bazı durumlardan olayı o güne 38+2 oluyoruz ama yinede ciğer geliştirici vurulmami istedi doktor tedirgin oldum acaba zararri olur mu hafta olarak ciğerlerinin geliştiği haftalar değil mi aslında
Bireylulmasali Kasimannesi38 38.haftada sezaryen olunuyor diye biliyorum canım hem iğne de yapacaklar için rahat olsun bence
Kasimannesi38 Bireylulmasali iğnenin bir zararı oluru diye hani 38 de zaten kendi ciğerleri gelişmiş olmuyor mu dışardan müdahale gibime geldi evham yaptım.belkide
Kasimannesi38 Beker iğne verdi ya hani ciğer geliştirici ona takıldım vurulmak ne kadar doğru diye haftası banada iyi geldi ama iki gün doğum öncesi o iğneyi vurul dedi
Yagmrzrn Benim sezeryan tarihimi 39.haftaya verdi ve bebeğim 1 hafta önde yani 40.hafta siz mi istediniz 38.haftada acaba
Kasimannesi38 Yagmrzrn bende basur sorunu var canım aşırı ilerledi bebekte baya aşağıda sancimda var açılma yok çatı muayenesi yaptı o yüzden böyle bir karar aldık iğneyi de sanırım.riskee atmamak için verdi bilemedim
Kasimannesi38 buse0935 ben sordum.kuvezde kalır mı diye oda kırk haftalık bebeklerde bile olabiliyor dedi yüzde yüz net diyemeyiz dedi ama yüzde doksan dokuz sorun olmaz dedi ama bana iğne de verdi bend güven sorunu olmasın diye çok soramadım o an gün falan verince panikte oldum zararlı.olsa yapmazdı diyorum her doktor farklı sanirim
buse0935 Kasimannesi38 kesinlikle bencede bir bildiği vardır hem koca doktor zararlı bisey yapmaz ya içini ferah tut
Naturelmom Kasimannesi38 için rahat olsunn doktorun küveze alınmaması için elinden geleni yapıyor bence ciğer geliştirici yaparak bi zararı olmaz olsa doktorun yaptırmaz hem iyi düşün 38 gayet iyi küvezede girmez büyük ihtimal ama tabiki asla girmez diyemez doktorunda haklı doğmamış bebek hakkında konuşmak istememiştir
Kasimannesi38 Naturelmom haklısınız ilk gebelik olunca insan bilmiyor evham yapıyor daha erken haftalarda doğanlar var çok şükür sağlık olsunda