Aylnyzc ya deligin kapanma korkusu degil benim ki aslinda, ben gobegimin tasli gorunmesine o kadar aliskinim ki yillardir cikarinca bi uzulmedim degil 😋 böyle bi renksiz soluk geldi gobegim falan ondan. Yada hersey yolunda kiytirik bi dertmi ariyorum acaba bilemedim😋 tesekkurler yorumun icin sevgiler.