Smysmysmy Arifcaninannesi Firem kızlar sanırım ikinizin de son adet tarihi 3 ekim. Benim de son adet tarihim 3 ekim aynı sizin gibi😇 Adetime iki gün kala evde test yaptım silik olarak çift çizgiyi gördüm. 1 kasımda adet olmam gerekiyodu olmadım. 2 kasımda kan verdim hamile olduğumu öğrendim. İnşallah hepimizinki sağlıkla büyür ve doğarlar ❤️
Firem Smysmysmy 5 ekim son adet tarihim 1 Kasım regl tarihim 3 kasım da kan testi yaptırdığım gün sağlıkla devam etsin hepimizin inşaallah☺️🙏🏼
Smysmysmy Arifcaninannesi benim 320 çıktı ama bence senin artış hızı gayet iyi. Geç döllenmiş olabilir bebeğin sen kafanı takma artışı takip et. Ben daha artışı görmedim kan vermedim henüz. Önemli olan iki günde bir iki katına çıkması senin de iki katından fazla yükselmiş. İnşallah benim de yarın değerlerim artmış olur. Hayırlı haberlerini bekliyorum ❤️
Damlayldrm Kızlar bende regl günü kan verdiğimde 42,44 çıktı. Biraz daha bekliyorum kan vermek için . Doktora sordum normal 2 günde bir kan bakıp artışlara bakacağız dedi .
Smysmysmy Damlayldrm adet günü için normal bir değer bence artışını takip etmek önemli iki güne bir kan ver canım hep olumlu düşün 🥰 hayırlı olsun ❤️
Damlayldrm Benimde ilki düşük olunca korkuyorum ne yaşan söyliyim çok bağlanmamaya çalışıyorum. Sizce normal mi
Sineemiis Nazzz1310 canım bence bekleme erken öğrenmen tedavi için çok önemli pıhtılaşman olabilir incecik bir çizgi bile görsen doktora koş igne coraspirin progestan başlayabilir doktor
Nazzz1310 Sineemiis kan testinde anca çıkar şimdi 9 gün var idrarda çıkmaz dimi aslında doğru diyosun tedavi için erken öğrenmek Iyi tabi
Smysmysmy Hiç bir tıbbi dayanağı yok ama sağlıklı gıdalar tüketip su içmenin olumlu düşünmenin içinde bir canın hızla büyüdüğünü hayal etmenin ve bol bol dua edip allaha bırakmanın onun koruyacağına inanmanın çok faydası olduğunu düşünüyorum 🥰