Her şeyi sürdüm Hindistan cevizi yağı, bioil, palmers bunların üçünü de kullandım şu an 30 haftalığız ama çatladım ve yukarılara doğru çıkıyor 😀 zaten kuru bir cildim var. Yani genetiğinizde varsa çatlıyor annem ve ablam ikisi de çatlaklı ben de çatladım 😃 olsun bebeğimiz sağlıklı olsun da takmıyorum açıkçası 🤷🏻♀️