GulerDoganAslan Kızlar normal de de baze yemekleri ertesi gün yerdim ama üçüncü güne asla yemezdim, midem almıyo ama hamilelikte buna nasıl bi özem göstermemiz lazım sizce? Zeytinyağlıları falan 3. 4. günde de tüketenler var mıdır aranızda?
DidemYldrm GulerDoganAslan ben her gün taze yemek yapmaya özen gösteriyorum canım eşimle bana kadar yapıyorum o gün içinde tüketmiş oluyoruz
Bgmbgm GulerDoganAslan valla cnm ben tüketiyorum 3-4 günlük kızartma vardı dolapta onu yedik az önce yapiorum kalınca ertesi gün aynı yemek yemioruz dolapa kaldırıyorum bide hafta sonu girdi dışarda yedik yemek kaldi yemek die yedik annmele
Betulsarda GulerDoganAslan biz 2 aksam yiyoruz 3.gun atiliyo ki zaten 2 kişilik yapinca tek aksamda bile bitiyor az yapmak lazim