Zeynep_cagdas -Aysenur- kaç haftalıksın canım? Benim 80 çıktığı bile oldu birkaç kez ama ben hissetmiyordum🤷🏻♀️
irva -Aysenur- Ben 35+1 dün 80 küsürü gördüm nst’de ama anlamadım bile.Ekranda görünce aaaa sancı var dedim.😁 doktorum sonra serum verdi her ihtimale karşı da ciğer geliştirici vurdurdu.
-Aysenur- Zeynep_cagdas 40+5 oldum ilk defa 60 i gordum ama bende hissetmedim hic kactan sonra dogum basliyo acaba
Zeynep_cagdas -Aysenur- senin haftan da gelmiş artık, inşallah doğum başlıyordur💕 ama genelde 80 100 civarında ve düzenli sancılarla doğum başlıyormuş.
-Aysenur- irva gercekten masallah 😁 bende gorurum insallah o sancilari 60i hissetmedim ama yukarisini bilmiyorum, 😊
busravolkan Canım bende her gidişimde denk geliyor, sancı çıkıyor ama hissetmiyorum. Hatta bir keresinde 90’ı gördüm ama yine de abartı bir sancı değildi, varla yok arasıydı. 39+4’üm sanırım ne kadar hissettiğim değil, ne kadar sık olduğu önemli