Anneler95 Kızlar instagram üzerinden bebek çikolatası yaptırdınız mı beğendiğiniz güvendiğiniz bi site önerebilirmisiniz?
Dumannn Anneler95 çikolata için kendım eminonune gıdıp aldım tek tek sonra susledım. İnternet önerisi istedigin için hacı serifi önerebilirim çikolatasının tadını bilmiyorum ama ben gül suyu ve lohusa şekerini ordan almıştım💙
Sibelglgakn Anneler95 Evde gelenlere dağıtmak için mi ? Hastaneye kimseyi almıyorlar Ee bebegin 40 çıkana kadar evime kimseyi davet etmeyi düşünmüyorum.
Happy-20 Canım hacı Şerif çikolataları var ondan yaptırdım 4 günde geldi çok güzel tadıda güvenilir bir sayfa
Aryaliya Madlenbebekcikolata diye bir sayfa var bende orda yaptırmayı düşünüyorum fiyat olarakta aşırı uygun
Merveyyysr Aryaliya bende ordan yaptırdım ürün güzel ama kargo dahil değil ve bilgi vermediler bu konu hakkında 15 tl kargo ödedim konuştuğumuz zaman böyle bisey söylenmedi ama bence etik bir davranış değil o yüzden tavsiye etmem.
Birkiz Dumannn aaa çok güzel olmuş ellerinize sağlık bayıldım 😍😍 kolonya şişesi sanırım o mavi olan onuda mı eminönünden aldınız
Anneler95 Dumannn ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar güzel günlerde kullanmak dağıtmak nasip olur inşaallah
Anneler95 Sibelglgakn annemler kayınvalidemler ablamlar vs eve gelecek yoksa arkadaş akraba vs bende eve kabul etmem zaten insanlar artık duyarlı gelmezler hemen diye ümit ediyorum:)
BarlasMom94 Anneler95 ben kendi nişanım için hacı şerifin sitesinden sipariş vermiştim. Çok memnun kaldım. Tadı falan çok güzeldi. Hiç sıkıntı olmadı. Şimdide ordan yaptırıcam bebek için az bir şey
Dumannn Birkiz tesekkur ederım🥰 yok canım gül suyu ve lohusa sekerini hacıseriften siparis verdim. Gerisi eminonunden alıp kendım butunlestırdım💙
Nesrincente Anneler95 ya ne zaman almalıyız bu çikolata falan 1 ay once 2 ay once alsak bısey olur mu cikolata lara kafama o takıldı benım de
Anneler95 Nesrincente hacışerif 3 4 iş gününde teslim yapıyoruz dedi benim bi kaç hafta kaldı nasip olursa bu ara halletmem lazım
Anneler95 Damlaayz04 tadı nasıldı bakabildiniz mi bazı sitelerdeki çikolatalarınbayat bi tadı oluyormuş