Ersoylurkye Hamiş anneler persembe gunu doktor kontrolüm var 12 haftalik oluyorum sizce bi cinsiyet tahmininde bulunurmu ..??
ExpatMom Ersoylurkye 12 haftalikken net bir cinsiyet söylenemez. Ancak tahminlerden bahsedilir. Zaten yuzde elli ihtimal var tutar yahut tutmaz. Cinsel organin oluşumu 16 hafta civarinda tamamlandigi icin daha sonrasında bir sürpriz yasamamak adina o haftada cinsiyet ogrenmenizi tavsiye ederim.
Fatmamuduk Azraaaa Bizimki açmıştı o zamanlar bacakları 😂 Şükür hala değişmedi ama 20de ki ayrıntılı ultrasonu bekliyorum yine de 😂
Fatmamuduk Ersoylurkye Ben kız bebek görmüştüm,oğlum olacağını öğrendim yani bizim burda tersi çıkar derler, ve rüyalarına çok takılma bence psikolojik olarak zaten zorlu bi süreç korku endişe herşey var o yüzden bilinç altımız oyunlar oynuyor bize 😊
Ersoylurkye Fatmamuduk evet canim rüyaların tersi cıkar derler eşim baştan beri kız olucak diyor ama saglıklı olsunda kız erkek farketmez evlat sonucta ❤
Ersoylurkye ExpatMom dogrudur canim ben zaten cinsiyeti tahmin edince kiyafet felan almiycam 16. Haftadan sonra basliycam sadece merak ediyorum 😊😊
BerfuK İlk gebeliğimde 12. Haftada öğrenmiştim kızım olacağını 🌸 kızım şuan 11 aylık oldu 🤲🏻 Yani doktorlar biliyorlar tabii yanılma payıda olabiliyor bazen . Şuan 15 haftalık hamileyim yarın kontrolüm var bakalım 2. Bebeğimiz kız mı erkek mi 🤲🏻