Merhabalar güzel anne adayları ve anneler.
şuan oturmuş sinirden ağlıyorum. 11 haftalık hamileliğin içindeyim bıgün sabah tartıldım ve 5 kilo aldığımı gördüm. Kıyafetlerim içine sığmıyorum göbeğim 5 aylık hamile göbeği gibi oldu bile. Ama aşırı yemek yemiyorum sağlıklı besleniyorum tatlı sevmem ekmeği 2 dilim tüketirim üstüne bir de hareketli bir gebeyim. Ama nasıl oluyorda alıyorum anlamıyorum sonumu tahmin edemiyorum benim gibi olanlar var mı ne yaptınız ne önerirsiniz lütfen bana da bi yardımcı olun 😟😔