tosbikimmm bana da aynilari verildi, tabi folikasiti birak demedigi icin doktorum iki hafta daha folik asit kullanmistim bir sonraki kontrolde sorunca artik birakalim demisti.. bir skntimiz olmadi cok sukur folik asiti bir de ben hamile kalmadan once baslamistim kullanmaya hamile kalmami kolaylastirsin diye.. doktorunuza mutlaka sorun 🙏🏻