Merhaba arkadaşlar 18. Haftamdayım. Ben bu hapı mide bulantısı için değil, mide ağrısı + halsizlik için kullanıyorum. Doktorum da hapı artık bırak dedi bana. Ama ben bu hapla ayakta durup işimi yapabiliyorum. Nasıl bırakabilirim. İki gün bırakmayı denedim, ama kötü oldum yine. Hastalandım. Benim gibi olan var mı?