Eşinize baktırdınız mı? Umudunuzu kaybetmeyin bende de aynı sorunlar vardı eşime üroloji doktoru ilaçlar yazdı sayısı vb çok iyiydi ama sperm kalitesi arttırıcı ilaçlar yazdı ben de femara yumurta geliştirici içtim. 2,5 yıl sonra artık tüp bebek yaptıralım dediğimiz ay hamile kaldım. Psikoloji çok önemli. Bu 2,5 yıl içinde ne duyduysam yaptım, rahim filmi vb de yaptırdım. Pko ve insilün direnci varsa glifor başlayın doktor kontrolünde ve kilo verin mutlaka. Sağlıklı beslenin ve bol bol dua edin inşallah siz de hamile kalırsınız 🙏🏼