Nisa57 Benim de 13. Hafta da başladı sol kasık agrım feci ağrıyordu yatarken kalkarken ayakta 1 dakika durunca bile ağrıyordu 15. Haftaya gelince sol geçti sağ kasigim ağrımaya başladı şimdi 15+5 deyim geçti kasık agrım çok şükür:) doktora sordum rahim ve bebek büyüyor o yüzden oluyor demişti.