Alperefet Önemli olan her seferinde aynı tartıyla ve aynı zaman diliminde tartılmak, aylar arasındaki kilo farkını doğru kaydedebilmek için. Ben mesela her cmtesi sabah tuvaletten sonra ve aç karnına tartılıyorum. Haftalık kaydediyorum kilomu, ve göbek çevresinide tartıldıktan hemen sonra ölçüp not alıyorum. Aylık takiptense haftalık takip daha mantıklı geliyor bana, çünkü haftalık takipte hızlı gidiyorsa kilo alışım takibi ve frenlemesi daha kolay geliyor. 25. Haftadamdayım 3.5 kilo aldım. Asıl artış 6. Ay bittikten sonra başlar diyorlar, bakalım takipteyim 🐥