Diddy Baharsancak biz Nil Defne koyacağız, Defneyi kullanacağız eşim Nil sona gelince kulağ hoş gelmiyor diye düşündü
Baharsancak Diddy ya eşimde d harfli alfabede önce geliyor önce Defne olmalı diyor bence çok uyumlu isimler değiller ama ikiside güzel isim diye vazgeçemedik. Doğrusu kuralı varmıdır bilmiyorum heralde ağırlıklı defne kullanırız bizde
Gijok Baharsancak kizimin adı defne doğa 😁defne nil de guzel uzun isim herzamn basta olsa daha guzel oluyo