Sermec27 Ebruli_anne kac haftalıksınız eger 30 ve üstüyse mutlaka vakit kaybetmeden bir hastahaneye gidin
Sahraa Ebruli_anne Kaç haftalık hamilesiniz ? çikolata yedikten sonra solunuza uzanmayı deneyebilirsiniz
Aryaliya Ben bazen hiç hissetmiyorum 30 haftalık oldum an itibariyle her dakika hissedeceksin diye bir şey yok yemek ye uzan tatlı ye uzan bak bakalım hissedecek misin banada oluyor arada doktorum hep çok sakin bebek diyor
Ebruli_anne Çok teşekkür ederim Allah hepinizden razı olsun kahvaltı yaptım bebeğim hareketlendi Duanızı eksik etmeyin Rabbim sağlıkla kucaklarmıza almayı nasip etsin inş🙏