Berenarzu Murat Özşahin’e gidiyorum ben, büyük kızımın doğumuna girmişti, o gün nöbetçi doktor olduğu için, ilgisinden memnun kaldığım ve gene aynı doktorun girmesini istediğim için Murat beyden devam ediyorum. imkan ve olanak olarak çok güzel şehir hastanesi ama ebeler ile problem yaşamıştık biz, biraz zor ve sıkıntılı bir süreç geçirmiştik ilk doğumda onunda etkisi ile. insan faktörü hakkında bir şey diyemem ama odalar tek kişilik ve güzel, ekipmanlar yeni vs, olanak ve imkanlar çok güzel