Elfffffffff Dilanilngi elektrikli aldım ben, bimde gördüm satılmamış fiyatını düşürmüşler kiwi marka aman dedim en kötü ne olabilir zaten ucuz ama valla biz memnun kaldık gayet iyi sağıyor😊
Haticebulent Dilanilngi elimde tekli elektrikli gogus pompaso var weebabynin 380 e almıştım 2 ay once sut arttırımı icin almıştım ki göğsüm kurudu bebegim de emmeyi bırakmıştı zaten o yuzden elimde kaldi 150 tl ye size verebilirim tabii isterseniz.
BarlasMom94 Dilanilngi lansinoh tekli elektrikli aldım. Daha kullanmadım ama yorumlarını okudum memnun olanlar var
Dilanilngi BarlasMom94 ben göğüs ucu kremini aldım lansinonun bide pompasına bakayım teşekkür ederim ☺️
Dilanilngi babysevgi medelayı duydum minimum sürede randıman alınıyormuş,Philips avente ile onun arasında kalmıştım teşekkür ederim
Nagehanla Dilanilngi lansinoh elektrikli. Tekli olandan aldım. Henüz kullanmadim arastirdigimda yorumlar iyiydi diye aldim
Rengin_27 Dilanilngi ben de lansinoh aldım tekli elektrikli yorumları beğendim olumsuz bir yorum görmedim hiç, ama henüz doğuma var kullanmadim 😊