Mom092 5.haftada kahverengi akıntım oldu düşük tehlikem var diye progestan iğne ve ilaç kullandım canım geçmişti, geçen gün 10.haftasında yine kahverengi akıntım oldu koştur koştur hastaneye gittim kalp atışını duydum kanama alanıda yokmuş çok şükür ama yine progestan fitil verdi akıntım ara ara hala devam ediyor, haftaya ikili test için gidecem hep bi korku var ya 😔