Kızlar bu günlerde kordon dolanması ile ilgili çok üzücü haberler duyuyoruz ve çok üzülüyor bir yandanda endişeleniyoruz acaba bizim de başımıza gelir mi diye ben şöyle düşündüm normal doğumu beklemeden herşey yolundayken sezeryanla mı alınsa çocuk gelişimi tamamlandıktan sonra beklemek ne bilim kafam allak bullak 😥