GAda korkmaaaa doktorumun söylediği şeyi sana aktarıcam yine de kendi doktorundan bilgi Alman daha sağlıklı olur. ‘ gebeliğin sonuna kadar o tarz akıntılar yaşayacaksın,rahim genişliyor normal endişe etmene gerek yok’ aynen bunu demişti doktorum hatta ben idrar kaçağı sanmıştım 😂