Ipek1234 günaydınn. Azer hanıma gidiyorum normalde 30. Haftaya girdim. Bazi sıkıntılar yaşadım. Doktorumu değiştirmek istiyorum. Karar veremedim. İlgili bi doktor önerisi olan var mi acaba
Esrahuma Ipek1234 medova aysel kamer biraz pahalı ama tavsiye ederim bende bir türlü bulamadım aysel hanım dalında ideal bi doktor
Zngn0435 Ipek1234 Medicana Rengin Hanım👍 26. Haftamda ona başladım o kadar iyi karşıladı ki beni çok aydınlatıcı. Siz sormadan bilgi veriyor açıklamalar yapıyor ve samimiyeti ile rahatlatıyor.Telefon numarasını da verdi hemen oradan istediklerimi sorabiliyorum. Şimdi 30. Haftamdayım ikinci randevuma gideceğim bu cuma .Size de tavsiye ederim.
Ipek1234 Balkuzu01 çok yoğun oldugu için bazı karışıklıklar oldu. İyi bi doktor ancak ilgi alakası yoğun olduğu için çok az
Mom42 Zngn0435 Canım rengin hoca alıyor mu öyle ben 29+1 im Azer e gidiyorum memnunum ama herkes bi şikayetçi kafam bulanmaya başladı
Ipek1234 Zngn0435 o da çok yoğun mu?aze hanim numarasını vermiyor ki bu kadar çok hastası varken veremez zaten
Zngn0435 Mom42 Vallahi ben 26 +2 de ona başladım gayet de güzel karşıladı beni.Zaten net bir doktorum yoktu her ay başka doktora gittim onun randevularını bir türlü denk getiremiyordum bunu da söyledim en baştan size gelmek istiyordum diye o da güldü olsun geç olsun güç olmasın dedi.Kabul eder bence herkesi doğum anı gelmemişse eğer.
Ipek1234 Mom42 çok yoğun riskli bi gebeliğim vardi. İstediğimde ulaşamıyorum asla. Seker testimle ilgili problem çıktı gibi gibi.
Zngn0435 Sh42 Ben Tülin Hanıma gitmiştim ilk kontrole gayet iyiydi. Ama hakkında olumsuz yorum da okudum baya ondan vazgeçmiştim.şimdiki aklım olsa onda devam ederdim bu kadar gezmezdim.Sonuçta herkesin yaşantısı farklı. yorumlara çok aldanmamak lazım . Gidip görmenizi tavsiye ederim.
13579 Sh42 tülin hoca var ikinci doğumun onda olmuştu 2,5 sene önce şimdi 3. Gebeliğim yine tercihim tülin hoca çok samimi içten bir doktor asla kasıntı değil tavsiye ederim biraz yoğun o kadar ama ilgisinde bir sıkıntı yok tabi bu herkeze göre değişir
Ayyli Sh42 tülin yamana gidiyorum ben iletişimi ilgisi alakası güzel sormadan açıklıyor herşeyi sadece son zamanlarda biraz yogunluk oluyor ben gittiğimde okadar memnunum
Ipek1234 Zngn0435 doğuma az kalacagi için şuan karar vermem lazım diye düşünüyorum çünkü son kez doktor değiştirmek istiyorum
Gulsen4224 Ipek1234 cnm özel Büyükşehir de Ayişe günenç baya baya ilgili çok iyi bir doktor ben ona gidiyorum kardeşim onda doğum haptı memnun annem bile onda doğum yaptı o kadar memnunuz🌺😍
Zngn0435 Ipek1234 Çok yoğun bence bunu da randevuların hemen bitmesinden anlıyorum. Ama muayenede durduğumuz süre uzundu ve detaylı bilgilendirme yaptı ilk görüşmede kartını verdi direkt acil olmayan durumlarda ona yazmamı acil durumlarda asistanını aramamı istedi. Ben bir kez gitmeme rağmen birkaç kez yazdım hemen dönüş de yaptı sağ olsun .