Hzl 13+3 deyiz dün kontrolum vardi çok guzeldi onu görmek çok hareketliymis maşallah çok duygulandim mide bulantilarim yanmalarim var ama ona değer çok güzeldi .
Hamileyim-mutluyum Hzl benim de dün kontrolüm vardı canım üstelik ilk defa kalp atışını duydum 12+5 olduk çok şükür hareketleri kıpır kıpırdı muhteşem bir duygu Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤
Hzl Bireylulmasali Yani erkek gibi dedi ama kizlarin genital organı erkeklere benziyor bazen kucukken dedi 1 ay sonra gidicem o zaman kesin olcak saglikli olsun da inşallah o yeter bize 💞
Hzl Hamileyim-mutluyum Evet ben geçen sene bu kadar ilerleyemeden bi dusuk yapmistim çok üzüldüm haliyle simdi orda onu görmek çok güzel .
Hzl Hamileyim-mutluyum Hayirli olsun bu arada kalp atışı muhtesem bisey 😇 ben ilk heyecandan çok kipirdadi karnim az duyabilmistim . coranadan dolayi her halde gec mi gittiniz doktora.
Hamileyim-mutluyum Hzl yok canım doktorum cinslik yapıp kalp atışını gördük duymaya gerek yok demişti 😂doktorumu değiştirdim ben demeden açıp dinletti çok şükür şimdilik bir sıkıntımız yok sağlıkla gelsin bebişlerimiz❤
Hzl Hamileyim-mutluyum Him benim 3. Girişim doktora bi ilk dinledim 6 haftalik dim ilk duyduğumda kalp atisini o zaman iste bende bebegi gorelim diye hemen gitmedik doktora gecen sefer ki hüsrandan sonra simdi guzel gidiyor hersey cok şükür .