Sumoss ben devlette yaptırdım gayette memnun kaldım pendik medipole gidiyorum 617 tl istediler benden hatta sonradan testi yaptırdığıma pişman oldum zaten Allah korusun down sendromlu olsa aldırmıycaktım zaten insanın sonuç çıkana kadar içi içini yiyor tabiki siz bilirsiniz ama hiç özele gerek yok