Kızlar 23 haftalık hamileyim doktorum bebeğin çok aşağıda olduğunu söyledi ve ağrı yapar dedi
Kayınvalidemde ameliyat oldu onunla ilgileniyorum bu aralar yemeğini temizliğini yapıyorum ama çok ağrılarım oluyor bel ve karın ağrısı
Acaba bebek aşağıda olduğu içinmi çevrem çok yorma kendini erken doğum yaparsın diyorlar korkuyorum açıkcası