Merveecik yani en sağlıklısı normal doğum tabi ki benden etkilenmenizi istemem önceliğiniz o olsun eğer olmuyorsa zorlamayın sezeryan olun derim bende de aynı kaygı sorunu vardı ve çok zor normal Doğum yaptım lohusalıgım da çok ağır geçti beni psikolojik olarak çok etkiledi bu ikinci gebeliğim ilk başta sezeryan diyordum şimdi fikrim değişti ama olmuyorsa zorlamıcam