Ulucayy123 4 yada 5 gündür geçmeyen bi ishal oldum kızlar kusura bakmayın 🙄 bugun tam 38 hafta oldu artık korkmaya başladım sizce normalmi doktoru arasammı ama utanıyorum aramaya😒
addie487 Ulucayy123 niye utanıyorsun ki utanma ara sor, günlerdir sürüyormuş fazla su kaybetmiş olabilirsin
Cinarmom Ulucayy123 doğum belirtisi olarak ishal gösteriliyor.. ama tek başına yeterli değil.. bnce doktorunuzu arayın bunda utanılacak bisey yok onun size napacaginiza dair bilgi vermesi daha doğru olur
Edauznl Bence arayın ishal önemli bişey ama bol bol şu için ve muz patates ve yagsız yemeklere devam 🙏🏼