gkcy ilk bebeğimiz çok istedik kontrollere eşimi almıyorlar dışarda kalıyo dün ilk defa gördüm kalbini duydum ama eşimde çok heycanlıydı içeri alamayız corona var dediler 🤦♀️ ben anlamadım yani eşiniz coronalıysa burda nefes alcak bırakcak falan filan dedi saçma değilmi o pozitifse benle yaşıyo bendede olmazmı bende orda nefes alcam 😬 yok hastaneye bile gelmesin falan biraz sinir oldum. tartışmak istemediğim için bişey demedim ama üzüldü eşim çok. sizede böyle oluyormu? her özel hastane böylemi yapıyor?
Krizantem_ gkcy Benim de eşimi almadılar, özellikle kalp atışını duymasını ve ultrasonda görmesini çok isterdim.
esraizmirli gkcy benimde öyle malesef bende her gittiğimde video çekiyorum ☺️ Doktorunuzdan rica edin ilk zamanlar kalp atışlarını falan hep videoya almıştım eşim merak ettiği için☺️
ysfali06 gkcy ben devlete gidiyordum eşimi almadılar. Sırf eşimde gelebilsen diye özelden randevu aldık orada da almadılar 😅 sinirden gülüyorum inanın. Covid fena etkiledi bu durumu sadece özel kliniklerde giriyormuş eş artık hiç Bi özel almıyormuş
Srhtzlyh gkcy 7 aylık hamileyim bir kere bile giremedi yanımda malesef. Sadece ayrıntılı ultrasonda aldılar. Benim gittiğim hastanede de yasak
Blgcts Devlete mi gidiyorsunuz? Sanırım devlette sorun cikariyorlarmis sanki covidli hastaları kendileri tedavi etmiyormus gibi.cok saçma. Ben özele gidiyorum hiç sıkıntı olmadı hep giriyor eşim.
nurakus Blgcts bazı hastaneler almıyor maalesef bende özele gidiyorum ama almadılar hiç. Yarın doğumum var nasipse inşallah doğuma da almıyorlar maalesef
gkcy Blgcts yok özel hastane. ilk öğrendiğimde bir özel hastaneye gittik bebek yoktu daha ama o hastane eşimi içeri aldı keseyi falan beraber gördük ama doktor çok içime sinmedi başka özel hastane buldum doktoru çok övüyolardı 2. kontrolüme oraya gittim bu sefer en özel anında eşim giremedi 😔 gerçi bu doktorda çok içime sinmedi ama eşim baya üzüldü telefonda yoktu yanımda çekemedim
Krizantem_ Blgcts Bende özele gidiyorum eşimin girmesine izin vermiyorlar videoya bile izin verilmedi.
Babyaren ysfali06 ilk öğrendiğimden beri tüm kontrollerime eşimle gittim. Üstelik benim doktorumun ultrason odası küçücük ☺️ Oraya bile giriyor eşim. Özel hastaneye gidiyorum ☺️
gkcy Srhtzlyh yani ben anlamadım kendilerini mi korumuş oluyolar bizi mi. ikiside anlamsız yani eşimde olan bende vardır kendisini koruyamaz. beni korumak istese ben zaten o insanla yaşıyorum o da olamaz. ben anlam veremedim. kenarda izlicez zaten etrafa dokunmicak aksırıp tıksırmicak etrafa seni öpmicek bişey yapmicak maskeli dezenfektanlı kenarda bakıcak
Mceylanmz Aynn yaa bizde de öyle 34 haftalık olduk doktora gittiğimizde almıyorlar hiç eşimi her gittiğimde de doktora söylüyorum eşimi de alın oda görmeyi çok istiyor diye virüs var diye alamıyoruz dedi sanki adam gelecek sana yapışacak kıyıdan köşeden izleyecek işte ama anlamıyorlar virüslü ise taa kapına kadar gelmiş yani içeri de alın o zaman o kadar para da veriyoruz yani bugünde kontrol var gidecez yine soyliycem ama almayacaklar yine eminim bende telefondan video çekiyorum öyle izliyor garibim😊
Mom092 Mceylanmz bende gecen gitmemde rica ettim doktorumla esimin arasi cok iyidir ☺️ Hocam girsin bari bi sefer hic gormedi daaha canli dedim bana kalsa gercekten girsin ama sikayet ediyolar hastalar dedi 😣 kalp atisindan beri hic giremedi bende videoya cekiyorum☺️
Melike145334 nurakus ben de özele gıdıyorm almıyorlar fakat doğuma inş kısmetse alacaklar doktorumla konuştum gırebılır dedı
Mom092 gkcy Benim eşimde giremiyor aylardir 😔 bebeğimi videoya alıyorum o sekilde görüyor. İnan bu yuzden tartisan o kadar cok es var ki ben cocuugumu goremiyceksem o kadar parayi neden veriyorum falan diye 😂 haklilar ama devlete de gidilir yani ama iste basindan beri ozele gittigimz icin donemem 🙈 neyse artik videoyla yetiniyoruz 🥰
Babyy1S gkcy evet yapıyor mantıken de eşimde virus varsa bende de vardir bazi hastaneler hijyene bile dikkat etmiyor dokunulan yerleri silmiyorlar ama lafta virus var diyorlar kafede dip dibe oturuyor doktorlar benm gittigim hastane virus ilk ciktigindan bu yana yanimda kim gelirse gelsin içeri alıyor alan yerler var
Nuriiiiii gkcy en başından en sonuna kadar esinle beraber girdik , doktor her şeyi ayrıntılı bir şekilde eşime gösteriyordu anlatıyordu sohbet bile ediyordu arada hiç sıkıntı çıkmadı,ve şuanda herkes eşiyle giriyor zaten
anneadayi91 Biz medipole gidiyoruz almıyorlar eşimi. Çocuk zaten yüzünü göstermiyor hiç fotosu yok. Bari orasını burasını gördün evladının diyorum almıyor doktor. Başlarda ilk 6 ay özel kliniğe gittim allahtan. Orada girdi. 🥳
Mceylanmz Mom092 aynn eşimde taa şimdiye kadar hiç görmedi görmeyince de ben üzülüyorum ona bakamadı diye 😃
Ilovemybaby gkcy Ben sırf bu yüzden o hastaneyi bırakıp başka hastaneye gittim. İlk bebek heyecanını eşimle yaşamayacağım da kimle yaşayacağım? Onda virüs varsa bende de vardır zaten
Unlukacar gkcy benim eşim tüm kontrollerime geldi canım perinatoloji bölümünde 1 saat detaylı ultrason yapıldı orada da aldılar hiç sorun olmadı