World Ben atlattım sayılır hiçbir semptomum kalmadı ama nefes darlığı hariç. 2 gündür Derin nefes aldıkça Öksürme isteği,göğüste ağrı hissediyorum. Covid olup nefes darlığı çekenler neler yaptınız acaba ?