Kızlar bir kaç gündür bebegimn hareketleri cok degisik 2. Gebelgm ilkinde hic bole olmamisti . Kizim icerden boyle titresimli hareket ediyor gibi. İnsan bir anda kriz bisi gecirir ya her yerini oynatr falan oyle bisi cok garip. Sizde bebegnzn hareketini bole.hissediyomusunuz ? Ben cok garipsedim belkide 2. Gebelik diye karin kaslarm gens diyemi bu kdar cok hissediyorum bilemedim