Merve_t Kizlar canim yanıyor sol kasigimin az üstünde hareket ediyor karnimda şişme oluyor hareket esnasında ama anlamadım sanci mi bebek hareketi mi
Nisanurr Merve_t canım bende ilk zamanlar ayırt etmekte zorlanıyordum ama bebek hareketi canımı yakmıyordu baktım ki kasılıyorum karnımda sertleşiyor bide canım yanıyo yada ağrı veriyo anladım ki kasılma
Pink Merve_t bende de aynı şeyler oluyor, hatta sızlama oluyor. 36 haftaligiz biz de. Ben bebek çok büyüdü hareketleri zorluyor diye düşünmüştüm.
Nisanurr Merve_t evet canım maalesef oda oluyor gerçi ben 37deyim bebek iyice bebek aşşağıya baskı yaptığından kaynaklı sen kaç haftasın peki
Merve_t Pink bende yeri darılıyor ya sığmıyor ondan mi acaba dedim ama her gün olmuyo bugün çok zorladı bizimki