Nezosikra kubramucizem 12 haftada 1 de 80 kiza benziyor dedi doktorum ve dedigi gibi oldu suan 36 haftaligim ve prensesimizi bekliyoruz💕kac haftaliksin canım sen
kubramucizem Nezosikra Rabbim sağ salim kucağınıza almayi nasip etsin insallah 🤲🏻🤲🏻🥰 biz daha 11 haftalığız persembe kontrolüm varda öğrenebilir miyiz diye merak ettim 🥰
Burculicee Ben yüzdeleri kafama takmamak için 16. Haftamı bekliyorum inşaallah kendini gösterir de öğrenirim 😬🥳