Dilbur 17 haftadayım ve dayanılmaz Bi diş ağrım var ve şişti antibiyotik kullanmam lazım ama düşük tehlikem var progestan kullanıyorum yine de antibiyotik yazarlar mı en zararsızı hangisi kullanan var mı lütfen yardımcı olun çok kötüyüm