edasaribek merhaba 16 haftalık gebeliğim ve hala devam ediyo gece ayrı gündüz ayrı ne yiyip içsem bulantıyla kusmaya gidiyorum doktoruma cok güveniyorum ikinci gebeliğim bana bir ilaç verdi dil üstü ilacı sabah bulantınız başladıgından itibaren onu alıyosunuz ve akşama kadar cok rahat ediyosunuz ben onun sayesinde 4 gün dür ayaktayım doktorunuza danısıp kullana bilirsiniz isterseniz biran önce tüm gebe annelerinin bu zorlukları atlatmasını diliyorum 🙏🏻